Dla naszego klienta który świadczy od kilkunastu lat usługi w zakresie kompleksowej likwidacji szkód i organizacji napraw urządzeń elektronicznych oraz pojazdów szukamy obecnie Specjalisty ds. wsparcia helpdesk.
Firma realizuje procesy backoffice’owe dla dużych i globalnych firm ubezpieczeniowych. Liczba zlikwidowanych szkód, wysoka jakość obsługi klienta i rozbudowana sieć współpracujących z nami serwisów naprawczych stawiają nas w czołówce najbardziej doświadczonych firm działających na polskim rynku ubezpieczeniowym.
Profesjonalny zespół specjalistów odpowiedzialnych za obsługę klienta jest wspierany nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi.
Zadania na stanowisku:
• przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń napływających od użytkowników z wykorzystaniem dostępnych rozwiązań IT związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i dostępem do sieci
• instalacja oraz konfiguracja komputerów typu PC, notebook, drukarek, urządzeń mobilnych oraz innych urządzeń peryferyjnych
• wsparcie w zakresie implementacji nowego oprogramowania
• definiowanie i administracja kontami użytkowników w domenie oraz usłudze Office 365
• monitoring infrastruktury IT (switche, access pointy, routery, komputery, drukarki)
• pozyskiwanie informacji o cenach usług i urządzeń oraz dokonywanie porównań ofert w celu przedstawienia przełożonemu
• stała współpraca z zespołem Biura IT
• utrzymywanie porządku w pomieszczeniach takich jak serwerownia czy magazynach ze sprzętem
• stałe informowanie przełożonego o wszelkich incydentach występujących w infrastrukturze
Wymagania:
• min. 1 rok doświadczenia w obszarze wsparcia użytkownika końcowego (helpdesk),
• znajomość rozwiązań i standardów w zakresie technologii IT,
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1