Dla naszego klienta – pralni z siedzibą w Gdyni poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Opiekuna Klienta.
Twój zakres obowiązków
- utrzymywanie relacji ze stałymi klientami oraz dbanie o zapewnienie obsługi na jak najwyższym poziomie
- rozpatrywanie ewentualnych reklamacji
- wyjaśnianie zapytań związanych z usługami, zamówieniami, specyfikacją faktur
- dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji z Klientami
- prawidłowe procesowanie zgłoszeń w dedykowanym systemie
Nasze wymagania
- komunikatywność, umiejętność i gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych i spotkań f2f
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta (customer service)
- wysoka kultura osobista
- inicjatywa i samodzielność w działaniu
- dobra znajomość pakietu MS Office
- dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt od 8-16
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- doświadczenie w branży hotelarskiej lub pokrewnej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego