Manager Serwisów IT- Sopot
Job Offers
Manager Serwisów IT- Sopot

Twój zakres obowiązków:

  • utrzymanie i rozwój procesów IT zgodnie z ITIL,
  • projektowanie, publikowanie i doskonalenie procesów IT,
  • przeglądy i zmiany w procesach IT celem maksymalizacji pozytywnego wpływu na usługi biznesowe,
  • punkt eskalacyjny dla klienta wewnętrznego oraz dostawców,
  • mierzenie poziomu satysfakcji klienta, analiza wyników i rekomendowanie zmian,
  • zdefiniowanie kluczowych wskaźników jakości (KPI) i cykliczna ocena procesu,
  • udział w pracach audytowych – reprezentowanie obszaru, realizacja planów naprawczych.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja, matematyka, zarządzanie,
  • znajomość procesów, usług IT oraz infrastruktury IT,
  • znajomość metodyki procesów ITSM (preferowany certyfikat ITIL),
  • umiejętności interpersonalne: swobodna komunikacja, prowadzenie prezentacji, przygotowywanie dokumentów w obszarze związanym z wykonywanymi zadaniami,
  • budowanie relacji z uczestnikami procesów IT, delegowanie i rozliczanie przydzielonych zadań, ustalanie priorytetów działań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

To oferujemy:

  • pracę w firmie będącej wiceliderem rynku ubezpieczeń w Polsce,
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji i branży,
  • umowę o pracę,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • innowacyjne środowisko pracy i możliwość udziału w ciekawych projektach, które niejednokrotnie wyznaczają trendy na rynku,
  • realny wpływ na swój rozwój oraz ścieżkę kariery,
  • narzędzia niezbędne do realizacji celów,
  • najwyższe standardy pracy i przyjazną atmosferę,
  • miejsce pracy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • bogaty pakiet benefitów związanych ze zdrowiem, sportem oraz czasem wolnym.